Seçil Çoşan Kandemir

Seçil Çoşan Kandemir
@Secill_06
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hepimiz her an binlerce nimete muhatap oluyorduk. Ama onları Rabbimizden bilmiyor, kendimize mal ediyor, Rabbimizin mülkünü gasp ediyorduk. Dalından koparılıp gelmiş bir meyveyi Kainatın Yaratıcısının eseri, mülkü, sanatı, ikramı, nimeti, mahluku olarak görmemenin; meyveyi "ağacın doğal bir sonucu" kabul etmenin, hastanın söylediğinden daha az saçma bir tarafı yoktu ki."
"İnsanı Allah yaratmadıysa, o niye yalnız Allah'a teslim olunca mutlu oluyor? İnsanı Allah yarattıysa, niye insan O'na isyan ediyor?"
Alıntı
Puan vermedi·129 syf.·
6 saatte okudu
·
2025 92. kitabı
Aylin Balboa
8.4/10 · 13,8bin okunma