Hepimiz her an binlerce nimete muhatap oluyorduk. Ama onları Rabbimizden bilmiyor, kendimize mal ediyor, Rabbimizin mülkünü gasp ediyorduk. Dalından koparılıp gelmiş bir meyveyi Kainatın Yaratıcısının eseri, mülkü, sanatı, ikramı, nimeti, mahluku olarak görmemenin; meyveyi "ağacın doğal bir sonucu" kabul etmenin, hastanın söylediğinden daha az saçma bir tarafı yoktu ki."