Seda Öz

'Geçmiş olsun İzmir'
Deprem anında Bayraklı'daydım, işyerim 10 katlı bir binanın altında. Hayatımda belki hiç bu kadar korkmadım. Can ne kadar kıymetliymiş, anlamadım. Yer ayağımın altından gitti geldi. Oturduğum masadan caddeye çıkasıya kadar canımdan can gitti. Bacaklarımı hissedemedim. Ortalığı bir anda toz bulutu kapladı. Yıkılan binalar olduğunu öyle anladım. Yanımda dikilen insanlardan birinin telefonu çaldı, hanımefendi acı haber aldı, çok üzgünüm.. Telefona sarıldım, aileme ulaşamadım, herşey kitlendi. Hayat kitlendi, çaresizliği hissettim. İnternet üzerinden kesik kesik iyi olduklarını öğrendim. Eve gelmek 3 saat gibi bir zamanımı aldı. Biz çok şükür yara almadan, can kaybı yaşamadan atlattık ama herkes şanslı değildi. Covid sebebiyle çoğu insan evdeydi belki ve depreme evde yakalandılar. Virüsten kaçmaya çalışırken depremden kaçamadılar... Kurtarma çalışmaları devam ediyor. Havanın kararması bir dezavantaj. Tüm yardım kuruluşlarına, çalışanlarına kolaylıklar dilerim. Rahmetlilere Allah'tan rahmet, sevdiklerine sabır; yaralılara ve hâlâ enkaz altında olanlara, henüz bulunamayanlara acil şifalar diliyorum. Geçmiş olsun İzmir. 😔
Sağlık
Reklam
Bir insan bu kadar mı hevesli olur yaşamaya, ortada bir hayatı bile yokken...
Sayfa 141·Kitabı okudu
Edebiyat
Öldüğüme göre artık yaşayabilirim.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir erkek, bir kadının nefesi karardır; başka hiçbir şey değildir.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Edebiyat
Etrafınıza bakın. Göreceksiniz ki hayat bizim nefesimizde.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam