Bir keresinde, kendine korkunç işkenceler yapan bir hastam olmuştu. Ona neden böyle şeyler yaptığını sorduğum zaman, ‘ Bunları bana dünya yapmasın diye’, karşılığını vermişti. Sonra, ‘ Dünyanın neler yapacağını görmek için biraz beklesenize,’ demiştim. O da, ‘ Anlamıyor musunuz? Eninde sonunda oluyor bunlar, bu şekilde hiç olmazsa kendi yıkımımı kendim yönetiyorum,’ diye yanıt vermişti.