Seda Kömpe

Bir keresinde, kendine korkunç işkenceler yapan bir hastam olmuştu. Ona neden böyle şeyler yaptığını sorduğum zaman, ‘ Bunları bana dünya yapmasın diye’, karşılığını vermişti. Sonra, ‘ Dünyanın neler yapacağını görmek için biraz beklesenize,’ demiştim. O da, ‘ Anlamıyor musunuz? Eninde sonunda oluyor bunlar, bu şekilde hiç olmazsa kendi yıkımımı kendim yönetiyorum,’ diye yanıt vermişti.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bütün hasta insanların hastanelerde olduğunu mu sanıyorsun sen?
Sevgi yeterince gerçekti, acı da öyle…
Olmamasına razıyım, oluyormuş gibi olmasın yeter…
“Bazı insanları sebepsiz seversin. Bazılarını da bin sebep arar yine sevemezsin” demiş Neyzen.