Okurken İbrahim Tenekeci'nin şu sözleri geldi aklıma: "Adına yoksulluk dediğimiz şey,yokluktan değil;çokluktan kaynaklanır. Hakkına razı olmayanların çokluğundan..."
Ve yine okurken utandım. Tokluğun, başımı sokacak bir yuvam olmasının kıymetini bilmeyip hep fazlasını istediğim için utandım. Sokakta aç gezen insanların önünden umursamazca geçtiğim her anım için utandım.
Sorarlarsa,”Ne iş yaptın bu dünyada?”diye rahatça verebilirim yanıtını:“Yalnız kaldım.Kalabildim! Altı milyarın arasına doğdum.Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...”