Seda Kömpe

Köy Okulları Açılıyor! Peki Bundan Bize Ne?
Merhaba, Uzun zamandır beklediğim haber dün itibariyle geldi. Yaklaşık 1 yıldır içerisinde bulunduğumuz pandemi süreci sebebiyle okullar bir türlü açılamamıştı. Fakat artık köy okullarında 15 Şubat tarihinden itibaren yüz yüze eğitim öğretim başlıyor. Bununla birlikte hem bu süreçte biriktirdiklerimle hem de YouTube kanalıma Katıl butonuyla gelen bağışlarla birlikte 15 adet ihtiyaç sahibi köy okulunun her birine 200 lira değerinde çocuk kitabı hediye etmek istiyorum. Sizden tek ricam, bu iletiyi paylaşıp daha çok kişiye ulaştırmanız ve ihtiyaç sahibi köy okullarından öğretmenlerin ya da öğrencilerin de bu iletiyi görüp bana ulaşabilmesidir. Okullar bulundukça aşağı liste olarak yazmaya başlayacağım. Kitapların gönderimini en geç 1 ay içerisinde tamamlarım diye ümit ediyorum. Okul sayısını artırmak isteyen olursa az çok demeden maddi miktar kabul ediyorum. 1 sene önce 2000 lira değerinde kitap niyetiyle başladığımız etkinlikte sizlerin de değerli destekleriyle 4200 liralık bir kitap yardımı yapabilmiştik. Yardım yapılan okulların ve illerin listesini görmek için şu iletiye bakabilirsiniz : #58596651 Eğer yerinizde oturup kurulu düzendeki eksiklikleri sadece eleştirmekle yetiniyorsanız, aslında hiçbir şey yapmıyorsunuz demektir. Belki biz de bir elimizi taşın altına koyup daha çok çocuğa kitap ulaştırabilir ve böylece bir çözüm arayışı içerisinde olabiliriz. Çünkü Mustafa Kemal Atatürk’ün de dediği gibi, "Bugünün çocuğunu yarının büyüğü olarak yetiştirmek hepimizin insanlık görevidir." O yüzden hadi bireysel olarak elimizden geleni yapalım... Bu iletiyi paylaşırsanız sevinirim, herkese huzurlu ve bol kitapla geçirdiği verimli bir yeni yıl dilerim. Güncelleme : 3000 lira ile çıktığım bu yolda sizlerden gelen desteklerin miktarı toplam
1000Kitap
Görkem isimli okura yanıt verildi
Seda Kömpe
👏🏻👏🏻
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Köy Okulları Açılıyor! Peki Bundan Bize Ne?
Merhaba, Uzun zamandır beklediğim haber dün itibariyle geldi. Yaklaşık 1 yıldır içerisinde bulunduğumuz pandemi süreci sebebiyle okullar bir türlü açılamamıştı. Fakat artık köy okullarında 15 Şubat tarihinden itibaren yüz yüze eğitim öğretim başlıyor. Bununla birlikte hem bu süreçte biriktirdiklerimle hem de YouTube kanalıma Katıl butonuyla gelen bağışlarla birlikte 15 adet ihtiyaç sahibi köy okulunun her birine 200 lira değerinde çocuk kitabı hediye etmek istiyorum. Sizden tek ricam, bu iletiyi paylaşıp daha çok kişiye ulaştırmanız ve ihtiyaç sahibi köy okullarından öğretmenlerin ya da öğrencilerin de bu iletiyi görüp bana ulaşabilmesidir. Okullar bulundukça aşağı liste olarak yazmaya başlayacağım. Kitapların gönderimini en geç 1 ay içerisinde tamamlarım diye ümit ediyorum. Okul sayısını artırmak isteyen olursa az çok demeden maddi miktar kabul ediyorum. 1 sene önce 2000 lira değerinde kitap niyetiyle başladığımız etkinlikte sizlerin de değerli destekleriyle 4200 liralık bir kitap yardımı yapabilmiştik. Yardım yapılan okulların ve illerin listesini görmek için şu iletiye bakabilirsiniz : #58596651 Eğer yerinizde oturup kurulu düzendeki eksiklikleri sadece eleştirmekle yetiniyorsanız, aslında hiçbir şey yapmıyorsunuz demektir. Belki biz de bir elimizi taşın altına koyup daha çok çocuğa kitap ulaştırabilir ve böylece bir çözüm arayışı içerisinde olabiliriz. Çünkü Mustafa Kemal Atatürk’ün de dediği gibi, "Bugünün çocuğunu yarının büyüğü olarak yetiştirmek hepimizin insanlık görevidir." O yüzden hadi bireysel olarak elimizden geleni yapalım... Bu iletiyi paylaşırsanız sevinirim, herkese huzurlu ve bol kitapla geçirdiği verimli bir yeni yıl dilerim. Güncelleme : 3000 lira ile çıktığım bu yolda sizlerden gelen desteklerin miktarı toplam
1000Kitap
Seda Kömpe
Merhabalar. Samsun Alaçam Kızlan Ortaokulunda görev yapmaktayım. Desteğiniz bizi mutlu edecektir.😊
Dünya’yı bize büyük gösteren bizim küçüklüğümüzdür, oğul. Hırsımız, sabırsızlığımız, bencilliğimizdir. Önce bunların yüzünden küçülüyor, sonra da Dünya’yı çok büyük görüyoruz.
Züleyha Malkoç isimli okura yanıt verildi
Seda Kömpe
Çok az kaldı
Yarabbi hayat ne kadar güzel. Ama bizim gözümüz kör, kulağımız sağır. Ancak dara düştüğümüzde, paçamız sıkıştığında görüyoruz bu güzellikleri. Bu ne kadar nimet!
Sayfa 51
Seda Kömpe
Güzel olan her şeyi içinde bulunduğumuz zamanda farkedebiliriz umarım dostum🙏🏻