Seda Pertev

“Bana yan yan bakıyorlar çünkü ben yüceliğin uğrunda çalışarak gecelerimi sabah ettim. Onlar ise sabahlara kadar uyudular. Sevmeyerek baktıklarından beni fena görüyorlar. Severek baksalardı bende fena görmekte oldukları şeylerin, iyi olduklarını görürlerdi.”
Sayfa 16·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Seda Pertev

, bir kitap okudu
6/10
·336 syf.·
4 günde okudu
·
2023 20. kitabı
Gary Small
8/10 · 36,6bin okunma
"İnsanların nelere muktedir olduklarını görmeye başladım... İnsanın , bal üreten bir arı gibi kötülük ürettiğini anlamadan yıllarını geçiren herhangi biri ya kör ya da aklından bir zoru olmalıdır."
Sayfa 229·Kitabı okudu
Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti. Acıyı , susuzluğu , açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor , bu yüzden daha rahat döşeklere, daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı.
Sayfa 90·Kitabı okudu