“Bana yan yan bakıyorlar çünkü ben yüceliğin uğrunda çalışarak gecelerimi sabah ettim. Onlar ise sabahlara kadar uyudular. Sevmeyerek baktıklarından beni fena görüyorlar. Severek baksalardı bende fena görmekte oldukları şeylerin, iyi olduklarını görürlerdi.”
"İnsanların nelere muktedir olduklarını görmeye başladım...
İnsanın , bal üreten bir arı gibi kötülük ürettiğini anlamadan yıllarını geçiren herhangi biri ya kör ya da aklından bir zoru olmalıdır."
Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti. Acıyı , susuzluğu , açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor , bu yüzden daha rahat döşeklere, daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı.