Yazarın gece yarısı kütüphanesi kitabını çok beğenince bu kitabını da okumak istedim. Kitabın konusu çok ilgi çekiciydi. Yazarın o kadar tatlı bir kalemi var ki insanı kendine çekiyor. Kitap akıp gidiyor, kaç sayfa okuduğunuzu bile fark etmiyorsunuz. Tatmin olmadığım tek bir noktayı dile getirmem gerekirse keşke sonu birazcık daha farklı bitseydi. Biraz daha detay olsa daha fazla tatmin olurdum sanırım. Yine de Matt Haig çoktan benim favori yazarlarım arasına girdi. Mutlaka diğer kitaplarına da bakacağım.