Seda Düzcü

Seda Düzcü
"Onu anlayamadığımız için kendi kavramlarımızı ona yakıştırarak Tanrı'yı aşırı derecede küçümsüyoruz. Ama tekrar söylüyorum onu anlamak olanaksızsa , insanın anlamasına izin verilmemiş şeylerle ilgili sorulara insanın cevap vermesi zordur. Öyleyse kaderin gerçek iradesini, yasalarını anlayamadıysam beni nasıl yargılayacaklar?"
Reklam
"inanın Kolomb Amerika'yı keşfettiği anda değil,onu keşfederken mutluydu."
Sayfa 500
"Buharlı ortamlarda bile, yüzünü görmesen bile, sırtındaki kaslardan bile, oluşları,olamayışları, düşüp kendini kaldırışları bir bir okunabilen bir kadın Amira. Dünyada yaşayan biri için ne kötü..."
Sayfa 57·Kitabı okudu

Seda Düzcü

, bir kitap okudu
Puan vermedi·316 syf.·
2020 43. kitabı
Halid Ziya Uşaklıgil
8.3/10 · 34,8bin okunma