"Onu anlayamadığımız için kendi kavramlarımızı ona yakıştırarak Tanrı'yı aşırı derecede küçümsüyoruz. Ama tekrar söylüyorum onu anlamak olanaksızsa , insanın anlamasına izin verilmemiş şeylerle ilgili sorulara insanın cevap vermesi zordur. Öyleyse kaderin gerçek iradesini, yasalarını anlayamadıysam beni nasıl yargılayacaklar?"
"Buharlı ortamlarda bile, yüzünü görmesen bile, sırtındaki kaslardan bile, oluşları,olamayışları, düşüp kendini kaldırışları bir bir okunabilen bir kadın Amira. Dünyada yaşayan biri için ne kötü..."