Maureen Johnson diye bi ablamız ''Sıra dışı bir korku romanı. Korkuyla komedinin inanılmaz bir karışımı. Yazar bu eseriyle sınırları zorluyor.'' demiş.
Hahahahahaha...
Bende diyorum ki:
''Ağzınızla gülemeyeceğiniz kadar komik bir kitap, kesinlikle sınırları zorlamıyor, sinirleri zorluyor. Aldığıma ve alacağıma pişman olduğum ve zevkle yarım bıraktığım kitapların ilki... Kesinlikle tavsiye etmiyorum. 1/10 verdim o da ziyan olan ağaçlarımı, yayımlamada ve basımda emeği geçen garibanlar için...