Seda Manay

Seda Manay
@Sedamanay
Kitap okumak şunun için güzeldir: Senden asırlar önce yaşamış biri senin de içini kemiren ifade edemediğin duyguları tarif etmiştir bir yerlerde...

Seda Manay

, bir kitap okudu
Puan vermedi·720 syf.·
2022 14. kitabı
Aslı Arslan
8.3/10 · 16bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acımasız" Dediğimiz Zaman'ın .. Halimize Acıdığı Zamandayız !.. Keşke Zaman Kadar Dürüst Olabilsek .. Geldiği Belli .. Gittiği Belli .. Bittiği Belli !. Ya İnsan'ın Neyi Belli ? Umudumuzun hiç bitmemesi dileğiyle..
"Rüzgâr değse düşecek gibisin ama, insanlar seni iki dağ aşabilir gibi görüyor... Sorun bu, içinizi görmeye meyli yok insanların." İbrahim Tenekeci
Babam ömründe mektup yazmış değildir. Hep söylediği bir sözü vardır. "Bir lafı birine ağzımla söyleyemiyorsam, demek o laf yazılacak kadar önemli değil" der. John Steinbeck
Lev Tolstoy diyor ki: Sadece kitap okumak yetmez insana. Bazen meydan okumalı; kendine, hayata, dünyaya.