Seda Manay

Seda Manay
@Sedamanay
Kitap okumak şunun için güzeldir: Senden asırlar önce yaşamış biri senin de içini kemiren ifade edemediğin duyguları tarif etmiştir bir yerlerde...
Ben kirlenmeden korumak için susarak yaşadığım her şeyin bir yenilgi olduğunu çok sonra öğrendim. Benim, kıyısında bir saygıyla beklediğim olanak, başkalarının çiğneyip attığı bir sıradanlıktı... Şükrü Erbaş
Reklam

Seda Manay

, bir kitap okudu
6/10
·566 syf.·
6 günde okudu
·
2022 10. kitabı
John Verdon
8.5/10 · 17,2bin okunma
Ruhun çöküntüsü deselerdi, hiç düşünmeden hüzün yitimi derdim. Şarkı söylemiyorsunuz artık. Sesiniz titremiyor. Sevmenin ne hayali, ne hatırası kaldı. Dünyayı bir cezaya çevirdiniz. Ne serçeler uyandırıyor sizi, ne puhu kuşları örtüyor üstünüzü. Şükrü Erbaş
Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben? İçinde bulunduğum durumu kimseye anlatamam. Sen de anlamazsın. Ben bile anlamıyorum ki başkasına nasıl anlatırım? Franz Kafka
Hayat yokuştan yuvarlanan bir portakal gibi elimizden kayıp gidebilir. Hayattır olabilir. Ama en nihayetinde yollar sakin bir denize , yemyeşil bir ormana çıkacaktır. Yaşamaktan ve hayal etmekten asla vazgeçme ! Asuman Toprak Deniz
Reklam