Seddd

Seddd
@Sedef_0000
Yüksek farkındalık. Çok düşünmek. Cok susmak. Yıpratır mi insanı, büyütür mü?
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okumak benim eğlencem, kafa dağıtma yolum, tesellim, benim küçük intiharım.
Sayfa 43 - Sel Yayınları·Kitabı okudu
O dediğin ne demekti?" " Şurimşine mi?" "Evet o." "Lazca; canımın içi, demek."
••• Kıyıdan köşeden, bir yerlerden mutluluk fırlamalı artık.
Sayfa 41·Kitabı okudu