Seda

Seda
'iyigeceler
gerçekten de gece, lamba yanıp rüzgar camları sarsarken, bir kitap alıp ateş başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?
Alıntı
Seda isimli okura yanıt verildi
Seda
@sazel yok burda yaşamaya başlayalı çok oldu😊kendimi çok ifşa etmeyeyim burda😊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'iyigeceler
gerçekten de gece, lamba yanıp rüzgar camları sarsarken, bir kitap alıp ateş başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?
Alıntı
Seda isimli okura yanıt verildi
Seda
Evet öyle😊
'iyigeceler
gerçekten de gece, lamba yanıp rüzgar camları sarsarken, bir kitap alıp ateş başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?
Alıntı
Seda isimli okura yanıt verildi
Seda
Kim bilir belki de😊
'iyigeceler
gerçekten de gece, lamba yanıp rüzgar camları sarsarken, bir kitap alıp ateş başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?
Alıntı
Seda isimli okura yanıt verildi
Seda
@sazel kasımda başlar nisanda biter. Hatta bu sene 18 Nisan’da kar tatilimiz vardı 😊
'iyigeceler
gerçekten de gece, lamba yanıp rüzgar camları sarsarken, bir kitap alıp ateş başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?
Alıntı
Seda isimli okura yanıt verildi
Seda
@sazel altıncı aydan sonra tadı kaçmaya başlıyor😊