Seda

Seda
'iyigeceler
gerçekten de gece, lamba yanıp rüzgar camları sarsarken, bir kitap alıp ateş başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?
Alıntı
Seda isimli okura yanıt verildi
Seda
@sazel ben ağrıda yaşıyorum istemeyeceğim kadar çok kar gördüm bu sene😊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'iyigeceler
gerçekten de gece, lamba yanıp rüzgar camları sarsarken, bir kitap alıp ateş başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?
Alıntı
Seda
Karlı bir ocak akşamı canlandı zihnimde