📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama nasıl şükrediyorum Tanrıya, varımı yoğumu bana aracısız vermiş, beni yalnız kendisine borçlu kılmış olduğu için! Nasıl yalvarıyorum ona gece gündüz beni hiçbir zaman kimseye karşı ağır bir minnet altına sokmasın diye! Ne mutlu bir özgürlükle bunca zaman yaşadım: Onunla bitsin ömrüm! Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak.
Kaç kuşaktır herkesin başını ağrıtan o malum soru:Memleket nereye gidiyor,ne olacak bu işin sonu?Kim bilir kaç yüzyıldır bunu kaç milyon kişi sordu,şimdi sıra bizde.
O zaman öğrendi ki “hayalhane”,bir lütuf kadar bir cezaydı.Geçmişi hatırlamak,geleceği düşlemek sanki eski tanrıların insana verdiği en kötü armağanlardan biriydi.