Sena G

“- Ağlarsam ayıp olur mu? + Ağlamak asla ayıp değildir, sersem. Niye ki? - Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki…”
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.”
Sayfa 46·Kitabı okudu
“Sence bu yarasa seni çok seviyor mu?” “Sevmez olur mu…” “Yürekten mi seviyor?” “Kesinlikle “ “Öyleyse geleceğine emin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır.”
Sayfa 36·Kitabı okudu
“Beni hemen anlamalısın çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben van gogh’un resmi değilim, öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız.” - Oğuz Atay
“ Seven kişi için gerçekten de tüm işler kolay ve keyiflidir.”