“Sence bu yarasa seni çok seviyor mu?”
“Sevmez olur mu…”
“Yürekten mi seviyor?”
“Kesinlikle “
“Öyleyse geleceğine emin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır.”
“Beni hemen anlamalısın çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben van gogh’un resmi değilim, öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız.”
- Oğuz Atay