Sena G

“Hiçbir şeyin önemi yok; kanımca çoğu insan hayatı çekilmez bir çocuk gibi görmüştür, kafalarını dinlemek için dört gözle yatmasını bekledikleri bir çocuk.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“En çok anlamak yoruyor bizi. Yaşamak, düşünmemektir.”
“… ne tökezlediğimi gören olur, ne de sorulara yanlış yanıtlar verdiğimi; varımdır.”

Sena G

, bir kitap okudu
Puan vermedi·154 syf.·
4 günde okudu
·
2025 4. kitabı
Melisa Kesmez
7.5/10 · 5,2bin okunma