Işığın savaşçısı için "mutlak" diye bir şey yoktur; izleyeceği bir Yol vardır, mevsime göre uyum sağlamaya çalıştığı bir yol.
...Esnek davrandığı için dünyayı "doğru" ve "yanlış" temeline oturtarak yargılamaz, "o an için en uygun tutum" bağlamında yargılar.
En saçma şeyler yaralar ışığın savaşçılarını, en önemsiz şeyler kaygılandırır, büyüyemeyeceklerine inanırlar.
Işığın savaşçıları, kendilerine sık sık bu dünyada ne aradıklarını sorarlar. Çoğu kez hayatlarını anlamsız bulurlar.
İşte bu yüzden ışığın savaşçısıdır onlar. Başarısızlığa uğradıkları için. Soru sordukları için. Durmadan anlam aradıkları için. Ama sonunda o anlamı bulacaklardır.