📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok çok çok keyifli bir distopya. Evet evet doğru okudunuz Yaşar Kemal kitabı harika bir distopya hemde Türk Edebiyatının ilk distopik eseri. Distopya denince akla gelen Hayvan Çiftligi kadar keyifli ve etkileyici hemde. Filler ile karıncalar üzerinden sistem, yönetim, ilişkiler kısacası yaşama dair insana dair hersey öyle güzel ele alınmış öyle güzel nüanslar ile işlenmiş ki Türk Edebiyatının böyle bir eseri olduğu için inanılmaz gururlandım bir yandan da kendime bu kadar geç okuduğum için kızdım. Halbuki bu zamana kadar bir çok distopya okumuştum....
Alışılagelmiş Yaşar Kemal'i dilinden uzak olan bu eser de umut etmenin önemi, bir grubu yok etmek ya da asimile etmek için umutlarını bitirmenin gerekliliğini anlatıyor.
Kesinlikle okunmalı.
Birileri bana distopya okumak istiyorum ne okusam dediğinde ilk önereceğim kitap olacak kendileri...
İyi ki okudummm.