Kendimizi başarısız hissettiğimiz anları; komşunun çocuğu , bir sınıf arkadaşı ile kıyaslanma ya da örnek gösterilerek üzerimizdeki baskının bizi aşağı çekmesi gibi bir çok dis etkenin yanında kendimize olan inancın kaybedilmesinin bizi başarısızlığa sürüklediği çok keyifli bir kurgu ile anlatılmış keyifli ve öğretici kendini sorgulatan bir kitap olmuş.
Önce ben kendime inanmalıyım noktasını harika vurgulanmış.
Çok seviyorum kızlarımla böyle güzel hikayeler okumayı....
Daha nicelerine inşallah....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her istediğini çaba sarf etmeden elde etmenin anlık bir mutluluk olduğunu aslında uzun zamanda bunun bize kendimizi doyumsuz hissetmemize neden olduğunu o kadar güzel anlatmış ki yazar kalemine yüreğine sağlık.
Sanata dair bilgileri hikayenin içine çok keyifli yedirmiş.
Çok severek okudum.
Emek harcayarak kendi çabamız ile elde ettiklerimizin ne kadar kıymetli olduğunu yol yorucu olsa da varacağımız yerin çok keyifli verici olacağını unutmamak dileği ile....