"Her şey insanın elindedir ama sırf korkaklığı yüzünden çok şeyi elinden kaçırıyor... İnsanların en çok korktuğu şey nedir? Yeni bir adım atmak, yeni bir söz söylemek...
Ben sadece şunu bilmek istedim: Ben de herkes gibi bir böcek miyim, yoksa bir insan mı? Kendi sınırlarımı aşabilir miyim, aşamaz mıyım? Eğilip o gücü yerden almaya cesaret edebilir miyim, edemez miyim? Ben sadece bir katil miyim, yoksa bir 'yasa koyucu' mu?"