Kırılan ne varsa tamir ederim - yürek dışında. Bu kasabada her şey dökülüyor. Ama çatlakların arasından Tanri'yı gözetliyorsa kim tavanının aktığından şikâyet eder ki?
Zamanların en iyisiydi zamanların en kötüsüydü,hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku.Aydınlık mevsimiydi,karanlık mevsimiydi...Hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışı.HEM HER ŞEYİMİZ VARDI, HEM HİÇBİR ŞEYİMİZ YOKTU.Hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana...