Şeyda Anaç

Bence insanın adı onunla en az ilgili olan yanıdır. Doğar doğmaz, o bilmeden başkaları veriyor. Ama yapışıp kalıyor ona. Onsuz olamıyor..
Sayfa 76·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam

Şeyda Anaç

, bir kitap okudu
9/10
·208 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2020 14. kitabı
Yaşar Kemal
8.6/10 · 15,7bin okunma
Tanrı varsa -ki ben olmadığına gercekten inanıyorum- insan aklının sınırları olduğunu da bilir. Yoksulluğu, haksızlığı, açgözlülüğü, yapayalnızlıgı, bütün bu karmaşayı o yaratmadı mı? Mutlaka çok iyi niyetlerle girişmiştir bu işe, ama sonuçlar bir felaket. Tanrı varsa bu dünyayı erkenden terk etmeyi seçen yaratıklara karşı cömert davranacaktır, hatta bizi burada vakit harcamaya zorladığı için özür bile dileyebilir.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaş verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Sayfa 26·Kitabı okudu