….adil olmak dünyanın en büyük eziyetidir.Ama bi defa muvaffak olursan, gözündeki perde kalkar, vicdanında körlük biter, artık hür olursun fakat bundan soona bütün namussuzları çıplak görmek zorunda kalırsın.”
“Çünkü insanın insana ettiği zulmün en büyüğünü gören yürek o an iflas etmiştir.Ümidin bittiği andır o an. İnsan bu manzarayı gördükten sonra bir daha asla aynı insan olamayacağını çok iyi anlamıştır.”