Onun bu sözlerini dinleyince ,kalbim kat kat acıyla doldu. Ona, "Aslında benimçok uzun süre önce ölmem gerekiyordu ," dedim."Savaşta birçok insan öldü, her nasılsa ben hayatta kaldım. Her gün kendime 'yaşamalıyım' diyordum ,böylece eve dönüp sizleri görebilecektim. Şimdi sen bizi terk etmekten mi bahsediyorsun?"