Selenaky

Selenaky
@Selenaky
9/10
·256 syf.··
2021 3. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 16 Nisan 2021 22:52
Bir kurdun gözünden dünyayı izliyoruz. Onunla doğuyoruz.Ilk önce ailemizi sonra da evreni tanıyoruz. Büyüyoruz. İlk önce ailemiz, sonra ailenizden geri kalanlarla. Sonra da ailemiz olmaya zorlananlarla. Ve en sonunda gerçekten ailemiz olanlarla, büyüyoruz. Öğreniyoruz...Kötülük öğretildiği için kötülüğü, mücadele etmek zorunda bırakıldığımız için savaşmayı. Şiddete maruz kaldığımız için dövüşmeyi. Ve öğrenemiyoruz. Sevilmediğimiz için sevgiyi. Hep cezalandırıldığız için ödüllendirilmeyi.İnanıyoruz. Dünyaya gözlerimizi hangi canlının ruhunda açarsak açalım hayatta kalmaya. Yaşamaya. Ne olursa olsun yaşamaya... Ve biliyoruz. Güçlünün zayıfı ezdiğini. Benim için hep yuvasından ilk defa çıkıp kırlarda yuvarlandığın yavru kurt olarak kalacaksın beyaz diş...Hayata daha önce senin türünden birinin gözleriyle bakmayı denemiştim. Mucize gibiydi. Ama artık sadece denemiyorum. Sayende anlıyorum da. Sanırım fazlasıyla bağlandım sana. Kim bilir belki bir parçamı seninle bıraktım okurken ya da sen bıraktın kendini bana anlatırken. Sirius'a ithafen...
Beyaz DişJack London · Olympia Yayınları · 202095,7bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Selenaky

, bir kitap okudu
9/10
·256 syf.··
11 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Jack London
8.5/10 · 95,7bin okunma
"Bir kimse kişiliğine uymayan bir şeyi yapmaya zorlanamaz. "
Yaşamak, amacını ortaya koyduğu zaman güzeldi.
8/10
·126 syf.··
2021 2. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2021 14:46
Birbirini tamamlayan ama bir o kadar da birbirleri için engel olan iki arkadaşın yolculuğunun anlatıldığı bir roman.Her koşulda ve tüm şartlara rağmen birlikte yol alan, hayal kuran bu ikili umduklarından çok daha kısa bir sürede hayallerinin gerçek olma ihtimali ile yüz yüze gelirler.Bu yolda onlara eşlik etmek isteyen yine özellikleri ile birbirlerinden bir o kadar farklı insanlarla tanışacaklardır.Kitaptan çıkarılacak çok fazla mesaj var.Yalnızlık, umut, hayal, dostluk, iyilik ve gereksinimlerden doğan ihtiyaçlar... Ama benim özellikle dikkat ettiğim kısım... "Her nasıl ki hayalimizin gerçekleşme ihtimaline karşı birbirimize bu denli tutunup birlik olabiliyorsak bir o kadar da gerçekleşmemesi için birbirimizden uzaklaşıyoruz." Bu hayallerin hepimiz için gerçek olmasını istiyoruz. Başarı, para, mutluluk, lüks...Kimimize göre küçük kimimize göre büyük... Ne varsa istiyoruz. Bunu diğerlerinin de istediğini biliyoruz. Ama çok azımız başarılı olur değil mi... Buna sığınıyor olabilir miyiz? Hep beraber başarılı olamıyorsak ya da yalnızca 'Ben' başarılı olamıyorsam benim gibi bu hayali kurup bașaramayanları düșünmeliyim. Ben yapamadım çünkü. Gerçek olan şu. 'Ben' ile doğup 'Biz' ile büyüyen başarısızlıklarımız var bizim. Keyifli okumalar dilerim.
Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 2023211,8bin okunma