Ah Drina, canım Drina... Vişegrad'ın gururu Drina!
'Yeni gün, yeni nafaka' sen bilirsin Drina. Nice savaşlar, barışlar, dinler, diller, insanlar, hikayeler, karakterler, kervanlar ve afetler geldi-geçti. Sen hep kaldın... Vezirin gönül köprüsü olabildin mi yarım bırakılmış çocukluğunun içinde bilemem. Ama benim gönlümde çoktan taht kurdun.Ve son olarak sana senin sözlerinle veda etmek istiyorum. "Her şey mümkündü.Yalnız mümkün olmayan bir şey vardı. O da, dünyayı güzelleştirmek ve insanların daha güzel ve daha rahat bir yaşayış sürmeleri için dayanıklı, ölmez anıtlar yaptıran büyük adamların dünyadan büsbütün yok olmasaydı."
Sevgi ve özlemle...