Hoş geldin gece. Özledim, nerde kaldın? Hadi sar beni karanlığına.
Biliyormusun, Yalnızlığımın tek sırdaşı sensin. Dinleniyorum seninle.
Uçsuz bucaksız hülya lara dalıyorum eşsizliğin de.
Seni düşünüyorum gündüzleri, cazp etmiyor beni güneşin göz kamaştıran parlaklığı, ben uzaklarda ki yıldızlarını seviyorum.
Yürümek istiyorum saman yolunda iz bırakmadan.
Endiselenme, düşersem bile karanlığına düşerim sessizce.
Ha bide ortaklarımız var.
ÇAY,KİTAP ve SİGARA.
Zararlı diyorsun da seviyorum işte ne yapayım?
Geçen biri de KİTAPLAR zararlı diyordu!,
Hatta seni de hiç sevmez miş.
Neyse çay soğuma sın.