''Eskisi gibi değilim artık.
Biraz yoruldum galiba.
İnsanlara kendimi açıklamaktan bıktım.
Eskisi gibi uzun cümleler kuramıyorum.
Kısa cevaplar verip geçiyorum artık.
Söyleyecek çok şey var aslında.
Ama anlayacak kimse kalmadı.''
Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim" dedi: Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: "Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda..."