İsminden dolayı büyük bir hevesle başladığım ama hayal kırıklığıyla bitirdiğim bir kitap oldu.Sadece son hikayeyi biraz beğendim.Hikayeleri okurken sürekli birazdan bir şey olacak diye okuyorsunuz ama hiçbir şey olmuyor.Kesinlikle tatmin edici bir okuma deneyimi olmadı