Selin

Ve işte burası güzeldi. Çünkü burada yalnız güneş ay ve kum vardı.... Bir de rüzgar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bu oda karanlık" diyordum, "bu oda yalnız bugün değil. her zaman böyle karanlık. Burada kitaplarımla ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok. Ben burada yalnızlığı bardak bardak içiyorum. Ve ihtiyar kanepelerle konuşmak istediğim zaman, onlar artık bana anlatacak yeni bir sey bulamıyorlar.
" Fakat her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin bir manası yoktur ... "

Selin

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
7.3/10 · 55,9bin okunma

Selin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
27 günde okudu
·
2020 27. kitabı
·
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,8bin okunma