Selin

Ve işte burası güzeldi. Çünkü burada yalnız güneş ay ve kum vardı.... Bir de rüzgar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bu oda karanlık" diyordum, "bu oda yalnız bugün değil. her zaman böyle karanlık. Burada kitaplarımla ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok. Ben burada yalnızlığı bardak bardak içiyorum. Ve ihtiyar kanepelerle konuşmak istediğim zaman, onlar artık bana anlatacak yeni bir sey bulamıyorlar.
" Fakat her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin bir manası yoktur ... "
"Şek ile yakîn zail olmaz!"( Kuşku gerçeği ortadan kaldırmaz.)
Kadın kendini tutmak için çok çalıştı, fakat gözyaşları ondan daha kuvvetli çıktılar ve o bu sefer sessiz sessiz, yaşlarının yarısını içine akıtarak ağladı. -Kuyucaklı Yusuf