İnsanın ilk uyacağı yasa, varlığını korumak; yapacağı ilk şey de, kendine borçlu olduğu özeni göstermektir. İnsan kendini bilerek çağa gelir gelmez, nefsini korumaya yarayan araçlara değer biçmede tek söz sahibi olduğu için, sonunda kendi kendisinin efendisi olur.
"İnsan, Olmama'yı seçebilen tek Varlık'tır. Onun en büyük özgürlüğü burada yatar: amaçlardan, Yaşam'dan, Bilinçli Varlık'tan bağımsızlık..."
#Daya Krishna