"..ben her yazdığım karşısında bu duyguyu yaşarım, yazmak bir öğrenme, daha çok anlama ve yeni soruları keşif süreci olduğu için..."
Zeynep Direk'ten bana geçen bir cümle :>
"Ben deme olanağı," diyor Dilthey, "sen demeden geçer." Çünkü benim dışımda biri olmalı ki ben kendi benliğimin veya tekliğimin, biricikliğimin farkına varayım.
"Gurur... bence çok yaygın bir kusurdur.
Gurur ve gösteriş farklı şeyler, ama sık sık aynı anlamda kullanılıyorlar... Gurur daha çok kendimizle ilgili görüşümüze bağlıdır, gösteriş ise bizim hakkımızda başkalarına ne düşündürtmek istediğimize." Gurur ve Önyargı