Sema

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hâlâ daha başörtüsünü hazmedemeyen ruh hastalarını görmek mide bulandırıyor artık. Kaçıncı yüzyıl olmuş , dünyanın geri kalanının umrunda bile olmayan meseleleri hâlâ daha konuşup silik karakterine alaka çekmeye çalışan tipler var. Benim başörtülü bacımı üniversiteye almadılar gibi klişe bir acıtasyon yapmak istemiyorum(ki evet almadılar) fakat tüyleriniz diken diken olsa da, dişlerinizi sıksanız da, içinize içinize patlasanız da inananlar olduğu müddetçe o başörtüsü gözünüze sokulacak. Siz de seve seve saygı duyacaksınız. Bütün kadınlar inançlarına, kültürlerine, arzularına göre nasıl istiyorlarsa öyle giyinecekler. Açığı da kapalısı da. Tacikistan başörtüsü yasaklanmış diye sevinen özgürlük fukaraları aklına mıh gibi çaksın.
Sema
👏🏼👏🏼👏🏼

Sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·148 syf.·
62 günde okudu
·
2024 5. kitabı
Hermann Hesse
8/10 · 47,1bin okunma
Sema
Kitaplara “okudum” işareti koymayıp 62 gün gibi komik sayıların gözükmesi 😅😅😅
Bazı insanlar, baktığınız vakit toplumun çok değer verdiği birtakım normlarıyla bağdaşık değil gibidirler. Yani onların ötesindedirler. Ama aslında o insanlar toplumları ileriye götürür. O insanların kalbi hep bir iki adam önde gider. Dışarıdaki kalabalık da onları kendi dar anlayışlarıyla mahkum etmeye çalışır. Afife ile Selahattin Pınar'ın evliliğinin içinden geçen de iki yalnız insanın bir kalp ağrısıdır, diye düşünüyorum. Selim İleri Afife Jale~Selahattin Pınar
Sema isimli okura yanıt verildi
Sema
Şaziment Küskü Yazıcıoğlu yok artık 🙄
Bazı insanlar, baktığınız vakit toplumun çok değer verdiği birtakım normlarıyla bağdaşık değil gibidirler. Yani onların ötesindedirler. Ama aslında o insanlar toplumları ileriye götürür. O insanların kalbi hep bir iki adam önde gider. Dışarıdaki kalabalık da onları kendi dar anlayışlarıyla mahkum etmeye çalışır. Afife ile Selahattin Pınar'ın evliliğinin içinden geçen de iki yalnız insanın bir kalp ağrısıdır, diye düşünüyorum. Selim İleri Afife Jale~Selahattin Pınar
Sema
Kıskanıyorum, yeto! Okuma bu kadar 😂😂😂 ben okuyamıyorum