semaaacar

semaaacar
@Semaas1
Savaşım kendim ile.
Gökyüzü öyle yıldızlı, öyle aydınlıktı ki, insan o gökyüzüne bakıp ister istemez, böyle bir gökyüzü altında çeşit çeşit öfkeli ve kaprisli insanlar yaşayabilir mi, diye kendine sormadan edemezdi.
Reklam

semaaacar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·118 syf.·
2020 19. kitabı
·
Victor Hugo
8/10 · 152,6bin okunma
"meleklerin koruduğu o güzel dudaklar, yemin ederim saflığınızı hiçbir zaman bir öpücükle kirletmeyeceğim."