semaaacar

semaaacar
@Semaas1
Savaşım kendim ile.
Lanet olsun göğsümdeki boşluğa! Bazen düşünüyorum da keşke onu bir kez olsun kalbime bastırabilsem, o zaman bu boşluk dolardı.
Reklam

semaaacar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·358 syf.·
2020 15. kitabı
Mehmed Uzun
9.2/10 · 10,9bin okunma

semaaacar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·295 syf.·
2020 14. kitabı
Mehmed Uzun
9/10 · 7,6bin okunma
Wilhelm, kaplerimizdeki sevgi olmasa, dünyanın ne anlamı olurdu?
Reklam