Sema ayverdi

Sema ayverdi
@Semaayverdi
Nelere baskın gelmez ki seni düşünmenin tadı...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir biz ikimiz varız güzel öbürleri hep çirkin
Başucumda bi sen varsın bi de evren Saymıyorum ölüp ölüp diriltiklerimi Yalnızlığım benim çoğul türkülerim Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi.
Kitap, yalnızlık, şiir, sessizlik hayatımın zevki sarhoşluğudur.