Bu milletin içinde bir çocuk var yani.Günah bilgisi kanına, etine işlemiş bir çocuk."Saygı" yok bu yüzden, simgeler, suretler üzerinden isleyen bir "kutsallık alanı" var. O alana giren her şey de üç kere öpülüp "yukarı" konuluyor. O alana dahil edilmiş şeylerin uzantısı olan ve esas meseleden uzaklaştıkça kutsallaştırılmasi komikleşen şeylerle bütün hayat alanı kaplanıyor. Böylece hayat.. Nasıl derler? Dokunulmaz, anlaşılmaz, bir şey oluyor. Yapabileceğin bir tek şey kalıyor geriye. Refleks olarak üç kere öp ve kaldır "yukarı"!