Çalıkuşu

Çalıkuşu
@Sematsnn
𝑵𝒆𝒕 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒚𝒂𝒏 𝒏𝒆 𝒗𝒂𝒓𝒔𝒂 𝒚𝒆𝒓𝒊𝒏𝒅𝒆 𝒌𝒂𝒍𝒔ı𝒏. FiKiR Kulübü
" Ben büyüyünce çok zengin olacağım, bütün bu çocukları kocaman bir evin içine koyacağım. O zaman kaldırımın üstünde kıvrılıp yatmayacaklar..."
Sayfa 111
Reklam
Öyle güdük kalmış, öylesine kireçlenmişti ki sevme yönü, şimdi sevmeye başlaması demek, hayat boyu hiç jimnastik yapmamış bir insanın takla atmaya kalkışması gibi bir şey olurdu. Belkemiği kırılabilirdi insanın.
Sayfa 98
...ama gelmek bir yolun sonuna varmak demek değil. İnsan her menzilde bir yere varır...
Sayfa 240
Ben, şayet alnına yazılmamışsa hiçbir yaprağın ağaçtan kopmayacağına inananlardanım.
Sayfa 219
Kalk haydi, ebediyen uyuyacağız zaten! Ömer Hayyam
Sayfa 171