Çok güzel bir kitap kesinlikle.Sanki karşınızda biri oturmuş sohbet ediyorsunuz gibi hissediyorsunuz.Hatta size akıl veriyor, yönlendiriyor ve ayrıca kalbinizi mantığınızla iş birliği yaptırmaya davet ediyor..Yalnızca karşı cins ilişkileri değil ara ara hayat koşulları-insan ilişkilerine de ufak dokunuşları olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.ÖneririmKeyifli okumalar
Cok Iyi Bir kitap, severek okudum. Basarilarin devamini diliyorum. Kendime Iyi geldi, iki defa okudum. Hic bikmadim. Güzel akil veriyor. Sözleride Cok güzel ve uyumlu. Sahsen Cok begendim.