Semiha Doğanay

Semiha Doğanay
@Semihadgny
Mutsuzluk herkesin kendi hatasıdır. Ölüme ve yaşama katlanma cesareti olmayan, ne kalmak ne de kaçmak isteyen kişi için ne yapılabilir ki?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen kendimi aradığım yerde bulamadığım, yargılarımdan çok talihin etkisi altında kaldığım çok olur.
Benim acılarımdan doğuyor senin görkemli parlaklığın.
Unutmalıydım onu, ama kanıma egemen bir ateş sanki Her an anımsatıyor kendini.
Şuraya bir cümle koydum. Bırak, acımızı birileri duysun. Hem zaten şiir niye var? Dünyanın acısını başkaları da duysun!