Semiray

Semiray
@Semirayyy
Ruhumuza iyi gelen her şey iyi ki var
Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
Sayfa 41·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bu insanlar niye böyledir? Niçin bazıları çok iyi ,bazıları çok kötü oluyor? Niçin herkesin korktuğu,çekindiği insanlar var? Bir de kimsenin korkutamadıkları...”
Sayfa 136·Kitabı okudu