Fournier'a hayranlığım devam ediyor. Muazzam düşünülmüş kurgu ve gerçeklik arası bir anlatı.
Yazar bu sefer kendisini bir otopsi masasına yatırıyor ve adeta günah çıkartıyor.
Bu adamda hem hüzün hem mizah var. O kadar etkilendim ki beni tekrar yazmaya iten bir etkisi var.
Elimde olan son kitabına da veda ediyorum. Diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum sayın Fournier..