Dr lili

5/10
·264 syf.··
2019 35. kitabı
·
86 günde okudu
·
Okunma: 20 Aralık 2019 00:09
İçerisinde 7 tane hikayesinin bulunduğu ve her birinin kendilerince sürekleyici olmasına rağmen, hikaye insanı olmadığım için elimde uzun bir süre kalan kitaptır kendisi. Her 7 hikaye kendine has güzel olsada bana göre en güzelleri “zıt ikizler” ve “karmaşık duygular” olan hikayelerdi. Ne kadar en beğendiklerim olsalarda diğer hikayelerde olduğu gibi sonu tahmin edilebilecek şekildeydi. O yüzden elimde biraz daha uzun durdu ama insan psikolojisi açısından bir tık daha geliştim.
Karmaşık DuygularStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202113,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Dr lili

, bir kitap okudu
5/10
·264 syf.··
86 günde okudu
·
2019 35. kitabı
Stefan Zweig
7.7/10 · 13,1bin okunma
8/10
·68 syf.··
2019 33. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2019 21:57
“Sana, beni asla tanımamış olan sana,” diyerek mektubuna başlayan, sevgilisini delicesine seven bir kadın. Öyle bir kadın ki adama isyan etmesi gereken yerlerde bile adamı sevdiğini dile getiren biri, gerçek aşkı unutmuş hatta hiç yaşamamış olan bu yüz yılda böyle bir romanla karşılamak beni çok mutlu etti çok güzel ve etkileyici.
1000Kitap
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,8bin okunma