"Her türlü zorbalığın toplum tarafından makul ve yerinde bir gereklilik olarak karşılandığı , beraat kararı gibi her türlü merhamet göstergesinin toplumda tatminsizlik ve intikam duyguları uyandırdığı bir dünyada adaleti düşünmek çok gülünç değil midir ? "
Biz dahi insanların ; makam ve mevkilerimizden , zenginliğimizden veya menfaatlerinden dolayı bizi sevmelerini , bize dost olmalarını istemeyiz . Bizi BİZ olduğumuz için sevmelerini , dost olmalarını isteriz .