Hüseyin Nihâl Atsız'dan nadide bir eser daha. Bir çırpıda okuduğum, okurken kendimi geçmişin gölgesinde; geleceğin ellerinde bulduğum bir kitap... Kitap İslamiyetten önce ve İslamiyetten sonraki Türk Edebiyatını ele alıyor. Bu bağlamda kitapta karşılaştırmalara sıkça yer verilmiş. İlk Türk topluluklarından Selçuklular Dönemine kadar olan edebiyatımız akıcı bir dille ele alınmış. Atsız'ın Türk Edebiyatı ile ilgili 8 makalesi de kitabın sonlarında yer alıyor. Sadece edebiyata ilgisi olanların değil her Türk bireyinin mutlaka okuması gereken bir kitap. Kesinlikle tavsiyemdir. :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı gördüğümde kapağı çok ilgimi çekmişti. Fakat içeriğini o kadar da ilgi çekici bulmadım. Çok fazla anlamını bilmediğim kelimelere yer verilmiş. Bu yüzden sıkılarak okudum.Tasavvuf sevenlere tavsiye edebilirim. :)
Bu kitabı lisedeyken bir arkadaşımın tavsiyesiyle okumuştum. Şimdi kitaplığımda gözüme çarpınca hakkında kısa bir cümle yazmak istedim. Merak edip okumak isteyen arkadaşlarım; vaktinizi boşa harcamayın. :((((
Ortaokulda Türkçe öğretmenimizin önerisiyle okuduğum bir kitaptı. Kesinlikle sadece çocuklara, gençlere değil tüm yaş gruplarına hitap eden ve herkesin okuması gereken bir kitap. Okudukça sizi içine çeken ve hayal dünyanıza göre şekillenen muazzam akıcılıkta bir kitap. Kesinlikle tavsiyemdir...