Şah İsmail, Şeybani Han’ın başını kestirdikten sonra sultan Bayaz‘e göndermiş; bu hareketi ile kendisine karşı gelindiği takdirde düşmanın akibetini ne olacağını göstermiş ve açık bir şekilde komşularını tehdit etmiştir.
Bu hareket Osmanlı Sarayı’nda geniş yankı bulmuştur.