Ertelenen bir arama,geç kalınan af dileyişler,geç gelen farkındalıklar, o anın güzelliğini kaçırmalar,içinden geleni söyleyemeyişler insanın omzunda bir yük olarak duruyor. O yüzden içinizden geleni yapın, taktiksiz, tertemiz ve içten. Kazanıp kaybetmenin bir önemi yok, ölüm var.🍁
Sakın tepenize bir Sırça Köşk kurmayınız! Ama günün birinde nasılsa böyle bir Sırça Köşk kurulursa! Onu yıkılmaz devrilmez bir şey olduğunu sanmayın! En heybetlisini tuzla buz etmek için üç beş kelle fırlatmak yeter.
"İnanmıştım, ve bu inancımla mutluydum; sen, inancımı ve huzurumu elimden aldın. Şimdi elimde hiçbir şey kalmadı ve sersefil ölüyorum; çünkü bana anlattığın şeyler, benden alıp götürdüğün şeylerin yerini doldurmuyor."