O günler en iyisiydi,ya da en kötüsüydü,akıl çağıydı ve aptallık çağıydı,inançlar zamanıydı ve inançsızlıklar zamanıydı ışık mevsimiydi ve karanlık mevsimiydi,umut baharıydı ve umutsuzluk kışıydı;yaşayabilmek için her şey vardı önümüzde ve yaşayabilmek icin önümüzde hiçbir şey yoktu; hepimiz doğrudan cennete gidiyorduk,hepimiz doğrudan cehenneme gidiyorduk.